KASELAANE PERSONAL

Õpetaja Viive

Oskan rõõmu tunda pisikestest asjadest. Õnnelikuks teeb sära laste silmades, nende siiras emotsioon ja elamus, mis vahetu. Lastega koos maalima avastada, trillitada-trallitada, kukerpallitada… Rõõmu toob see kõigile, nii väiksele, kui suurele.

Õpetaja Külliki

Olen kasvanud suures peres, kus meid oli kokku 5 last. Juba noorena olen harjunud väiksemate õdede-vendadega ja meil on väga soe omavaheline suhe siiani. Nüüd on mul endal kolm last, kes juba täiskasvanud ja lapselapsi on kaks väikest tüdrukut. Lapsehoidjana olen töötanud eraviisiliselt 3 aastat, kokku kahes peres. Minu hoolealusteks olid ka väiksed, alla kolmeaastased toredad põnnid. Oman kesk-eriharidust iluaianduse alal. Viimased aastad olen töötanud elukutselise floristina. Väikeste lastega meeldib mul suhelda ja tegeleda, kuna just nemad annavad meile oma siiruse ja avatusega igapäevaelule värvid. Minu oma peres on ka erivajadusega laps, seetõttu on mul ka selliste väikestega kogemust. Hobideks võiks nimetada matkamist , veidi ka aiandust. Kuna loomu poolest olen väga kannatliku meelega ja pigem tagasihoidlik siis enda lõõgastumiseks meeldib väga kuulata head muusikat ja tantsida.

Õpetaja Kristel

Olen loominguline inimene. Tore on lapsi juhendada ja vaadata, kuidas nad arenevad. Iga päev toimub Lustilas midagi vahvat, oluline on laste tegemistele kaasa elada. Lapsed on nii loovad ja mõtlevad välja palju uusi mänge ja tegevusi. Annan ka enda poolt neile ideid juurde. Mulle teeb rõõmu, kui laps kunstitunnis värve katsetab, tõmbab esimesi jooni paberile ja hommikuringide vestlused erinevatel teemadel. On väga oluline äratada laste uudishimu maailma vastu. Maailma asjad vajavad ju arutamist ja lastega on tore vestelda, vastata küsimusele “miks?”.

Olen põhjalikumalt kunsti õppinud ja läbinud Alissa Kiinvaldi loovkunstiteraapia tundetarkuse ja peenmotoorikat toetavad praktikad, mida kasutan oma igapäevatöös lastega. Samuti olen omandanud Mentessori assistendi tunnistuse. Läbi erinevate kunstitehnikate saab loovus hoogu uurde, et välejndada oma tundeid. Läbi lahedate laulumängude on aga õppimine nagu “lapsemäng”. Lustila lapsed saavad meilt palju kallistusi, paisid, tähelepanu ja hoolivust

Õpetaja Kerli

Võib öelda, et muusika sees olen elanud terve oma elu, klaveritki hakkasin muusikakoolis õppima juba 4-aastaselt. Muusikaõpetaja ametit olen pidanud nüüdseks 18 aastat ning selle pagasiga võin julgelt väita, et kõige suuremad õpetajad ühele heale õpetajale on lapsed ise. Kolleegid on minu kohta öelnud järgnevad iseloomustavad märksõnad: professionaalsus, positiivsus, avatus, koostööoskus. Minu tundides valitseb positiivne ja sõbralik õhkkond, kus iga laps saab turvalises keskkonnas oma võimeid arendada. Mulle meeldib teha õppimine lastele põnevaks ja lõbusaks, et muusikatunnid oleksid nende jaoks alati oodatud ja armastatud.

Juhataja Kaire

Olen ise kasvanud neljalapselises peres ja ka minu peres on neli last. Lustilaid tänaseks juhtinud juba üle 10 aasta. Minu töö on kindlasti üks minu suurimatest hobidest. Hobide hulka kuuluvad kindlasti tantsimine, mida harrastan 4 eluaastast peale tänaseni. Energiat kogun päikesest ja reisimisest. Kõrgema hariduse omandasin Tallinna Majanduskoolis personalijuhtimise erialal. Tallinna Pedagoogilises Seminaris omandasin lapsehoidja elukutse. Olen läbinud õpetajate sõimeruhma metoodika ja didaktika 160-tunnilise täiendõppe kursuse ning lisaks mitmeid täiendkoolitusi käelistes ja muusikalistes tegevustes, mitmeid esmaabi koolitusi. Olen saanud tunnistuse olemaks tugiisik abivajavale erivajadusega lapsele. Väärtustan inimesi, kes teevad südamega kõike oma elus, on ausad, positiivsed, pühendunud ja loomingulised – täpselt selliseks ma enda Lustila personali pean ja see teeb mind äärmiselt õnnelikuks.